ASPI'S

Vierde middelbaar

PROGRAMMA EERSTE SEMESTER

DE PLANNING VAN DE ACTIVITEITEN WORDT DOOR DE LEIDING RECHTSTREEKS GECOMMUNICEERD MET DE LEDEN!

• Zondag 15 oktober: Jullie worden gedoopt tot aspi's. Het is jullie laatste doop dus wees voorbereid!

• Zondag 22 oktober: We zullen rondgaan met soep en dan gaan we nog pompoenen uitsnijden tot griezelige monsters.

Vrijdag 27 oktober: het is vrijdag en we zullen een Halloween activiteit doen dus neem je griezeligste kostuum mee.

Zondag 5 november: Jullie mogen voor 1 dag eens weg lopen van ons, want we zullen jachtseizoen spelen. Zorg dat er minimum 2 gsm aanwezig zijn.

Zondag 12 november: Het is wapenstilstand dus zullen wij helpen met de 11/11/11 actie door rond te gaan van deur tot deur.

Zondag 19 november: we zullen een taarten wedstrijd houden. Jullie worden verdeeld in twee groepen en moeten proberen de beste taart te bakken.

Zondag 26 november: we gaan café games spelen zoals darten, nageltje klop, …

Zondag 3 december: Omdat jullie nu aspi's zijn betekent dat dat jullie bijna leider worden dus mogen jullie voor 1 dag zelf eens leiding geven.

Zondag 10 december: het is de laatste keer chiro, omdat de leiding moet studeren voor hun examens. Dus geven wij nog een kerstfeestje met boterkoeken en warme chocomelk.

Indien u nog vragen hebt, mag u altijd contact opnemen met de leiding

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin